Voice & Nature

Zingen in de Natuur

Zingen in de natuur is voor mij de normaalste zaak van de wereld. Ik herinner me mijn vader die iedere ochtend zong in het bos, zijn tempel.  Ik doe zelf niet anders. Het mooie is, dat klank lijdt naar stilte. Net zoals de vogels bij zonsondergang voluit zingen om daarna de diepe stilte van de nacht in te gaan. Zo mooi.

In mijn sessies werken we met klank, adem, stilte en aandacht. Meditatieve, vreugdevolle klanken kunnen raken, openen en helen, terwijl stilte ruimte schept om contact te maken met je innerlijke stem. Dat kan je doen op je achterkamertje… maar dat kan ook in de vrije natuur.

Stel je voor, we bevinden ons op een plek waar je je volledig vrij voelt. Je ademt diep in en uit, je opent al je zintuigen, en je observeert. Hoor je vogels? Hoor je de golven van de zee? Hoor je de wind, of is het helemaal stil? Misschien hoor je je eigen ademhaling of je hartslag…

Misschien heb je wat tijd nodig, of is dit helemaal niets voor jou.

Dat mag.

Maar als je je geroepen voelt, dan kom je vanzelf, vanuit ontspanning in de overgave.  Je bent één met je omgeving, je geeft klank aan je ademhaling, je zingt met al wat is.

meer informatie:

caroline.erkelens@gmail.com